PicoClix Forum

my money not received

Started by ayman1995 2018-12-14 at 22:33
13 replies to this topic
ayman1995
Admiral
Posts: 10
i deposit 5$ last day ago
why there is'nt money in my purchase balance?

30.11.18 13:32 Transfer Sent Payment: 5.00 USD to account U18870264 from U18573185. Batch: 237776964. Memo: Shopping Cart Payment. PicoClix add funds - Memberayman1995.
ayman1995
Admiral
Posts: 10
Quote: ayman1995
i deposit 5$ last day ago
why there is'nt money in my purchase balance?

30.11.18 13:32 Transfer Sent Payment: 5.00 USD to account U18870264 from U18573185. Batch: 237776964. Memo: Shopping Cart Payment. PicoClix add funds - Memberayman1995.
ayman1995
Admiral
Posts: 10
Quote: ayman1995
Quote: ayman1995
i deposit 5$ last day ago
why there is'nt money in my purchase balance?

30.11.18 13:32 Transfer Sent Payment: 5.00 USD to account U18870264 from U18573185. Batch: 237776964. Memo: Shopping Cart Payment. PicoClix add funds - Memberayman1995.
Admin
Lieutenant
Posts: 22
Hello dear user
If you have paid for the site and are not deposited into your account, why not submit ticket to the site's support?
Does not the site support?
If you have paid the money, submit your documentation to the site support and fix the problem.
کاربر گرامی سلام.
اگر شما مبلغی در سایت شارژ کرده اید و به حسابتان واریز نشده چرا به پشتیبانی سایت تیکت ارسال نکرده اید؟
آیا سایت پشتیبانی ندارد؟
اگر پولی پرداخت کرده اید مدارک واریزی خود را به پشتیبانی سایت ارائه دهید و رفع مشکل کنید.
« Last Edit: 2018-12-17 at 23:19 by Admin »
ayman1995
Admiral
Posts: 10
Hi my brother, is money from my account number not deposited in your account?
ayman1995
Admiral
Posts: 10
سلام اقا ارش خوبی من 5دلار واریز کردم تو حسابتون ولی چند وقته پیگیری میکنم هنوز جواب ندادید به پرفکت مانی هم تیکت ارسال کردم گفتند که واریز شده به حساب شما اگه باورم نمیکنید عکسشو میفرستم براتون
ayman1995
Admiral
Posts: 10
Quote: ayman1995
سلام اقا ارش خوبی من 5دلار واریز کردم تو حسابتون ولی چند وقته پیگیری میکنم هنوز جواب ندادید به پرفکت مانی هم تیکت ارسال کردم گفتند که واریز شده به حساب شم30.11.18 13:32 Transfer Sent Payment: 5.00 USD to account U18870264 from U18573185. Batch: 237776964. Memo: Shopping Cart Payment. PicoClix add funds - Memberayman1995.ا اگه باورم نمیکنید عکسشو میفرستم براتون
ayman1995
Admiral
Posts: 10
30.11.18 13:32 Transfer Sent Payment: 5.00 USD to account U18870264 from U18573185. Batch: 237776964. Memo: Shopping Cart Payment. PicoClix add funds - Memberayman1995
majidroshan
Admiral
Posts: 59
دوست گرامی
این مطلب و سوال
و حل مشکلش
لازم اینه که حتما به ادمین ساپورت
تیکت بدید
تا ب خود ادمین یا
مدیریت تیکت برسه
و زودتر انجام بشه
موفق باشید
http://minerva-clicks.com/banner2.gif


Minerva-clicks and picoclix best RR and profite
Admin
Lieutenant
Posts: 22
Dear user, I'll tell you once again. If you have paid money, you should submit to the site's ticketing support.
We have not received a ticket to this day. You have been depositing money for 2 months. Do you fear that you will not be contacted with the support of the site?
There is no reason to make a claim and keep track of it publicly and do not advise on support.
We have over 30 capital inputs every day and you've been giving us money for two months and it's interesting that we did not send any messages to us. It's up to you to get 24 hours to prove your claim to message support Otherwise, I will block your account because of false positives.
کاربر عزیز یکبار دیگر به شما میگویم.اگر شما پولی به حساب واریز کرده اید باید به پشتیبانی سایت تیکت ارسال کنید.
ما تا به امروز از شما تیکتی دریافت نکرده ایم.شما 2 ماه است که در فروم اعلام میکنید پول واریز کرده اید.آیا از چیزی میترسید که با پشتیبانی سایت ارتباط نمیگیرید؟
دلیلی وجود ندارد که بخواهید ادعایی بکنید و آن را در حالت عمومی پیگیری کنید و به پشتیبانی اطلاع ندهید.
ما روزانه بیش از 30 ورودی سرمایه داریم و شما 2 ماه است که ادعا میکنید پولی برای ما واریز کرده اید و جالب است که هیچ پیامی برای ما ارسال نکرده اید.از الان تا 24 ساعت به شما وقت میدهم برای اثبات ادعای خود به پشتیبانی پیام ارسال کنید.در غیر اینصورت به دلیل انتشار مطالب کذب حسابتان را مسدود خواهم کرد.
Featured Text Ads

© 2017 PicoClix All rights reserved.

Powered by picoclix